Verzenden

De levertijd is bij de meeste artikelen tussen de 1-3 werkdagen. Bij sommige producten kan het langer duren, omdat wij samenwerkingen hebben met verschillende leveranciers. dit staat dan netjes vermeld bij het product. Wij hebben een groot magazijn waar wij voorraad houden, het kan zijn dat u langere levertijden ziet van 1-3 weken: dan zijn de producten niet voorradig en in nabestelling bij onze leverancier. Als u niet voorradige producten besteld, dan worden deze gewoon binnen 1-3 weken bezorgd!

Helaas komt het weleens voor dat een pakket vertraging heeft, dit kan komen door bijvoorbeeld een fout in het sorteercentrum, of calamiteiten bij de koerier. Hier kunnen wij helaas niks aan doen, alleen doen we dan wel ons uiterste best om uw bestelling z.s.m. bij u te krijgen!

Om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden verzenden wij onze orders inclusief track and tracé.  Deze werkt meestal vanaf het moment dat deze is opgehaald bij ons magazijn door het koeriers bedrijf.

Mocht u niet thuis zijn met de levering, kunt u met de vervoerder een nieuwe afspraak maken. Als u uw bestelling op een bepaalde dag wilt hebben kunnen we dit samen afspreken.

Wilt u liever niet dat uw pakket bij de buren word afgeleverd, of heeft u ander verzoek? laat dit ons dan zonder twijfel weten!

Bezorgkosten

Verzendkosten rekenen wij aan de klant door tot bestellingen van €90, besteld u voor meer dan €90 euro is uw levering in de meeste gevallen gratis!  Onze verzendkosten zijn voor Nederland €6,95 en voor onze Belgische klanten €7,95.

Ook voor onze klanten op de Waddeneilanden is bezorgen vanaf €90 gratis!

Afhalen

Afhalen is bij ons tijdelijk niet mogelijk. Door de omstandigheden met covid-19 willen wij onze medewerkers in het magazijn zo veilig mogelijk houden.

Randvoorwaarden Retourneren

Wij verzoeken u om tijdens het retourneren rekening te houden met onderstaande punten:

  • Het product compleet en onbeschadigd, ongebruikt en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking retourneren.
  • Producten die conform uw instructies gemaakt zijn (maatwerkproducten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • De originele verpakking graag intact houden. Tape, teksten en stickers uitsluitend gebruiken op de buitendoos.
  • Verpak de originele verpakking, inclusief begeleidende brief, in een buitendoos uitsluitend dichtgeplakt met transparante tape. Gelieve geen zwarte of grijze duct tape gebruiken
  • Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product vies op beschadigd is. Je bent als (retour afzender) zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het bestelde product.

Mag het product retour?

U kunt het product retourneren naar ons magazijn, mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Het product is ongebruikt.
  • Het product is geheel onbeschadigd.
  • Het product zit in de originele verpakking (hier mag niet met duct tape op geplakt of geschreven worden).
  • Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
  • Retourzendingen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.
  • U bent (als retour afzender) zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Er gelden een aantal uitzonderingen:

  • Verbruiksartikelen zoals, tapijtreiniger, spray’s, kit, schoonmaakmiddelen waarvan de verpakking is geopend.
  • Tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
  • Producten die reeds gebruikt en/of gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
  • Producten die beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en / of niet meer aanwezig is.
  • Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
  • Producten die conform uw instructies gemaakt zijn (maatwerkproducten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u gebruik te maken van het retourformulier.

Betaal ik de retourkosten?

Eventuele verzendkosten voor retourzendingen via de post of een transportbedrijf worden niet door ons vergoed. Let op: De retourkosten van grotere pakketten kunnen hoger zijn. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per PostNL of transportbedrijf naar Kledenonline.nl sturen. De verzendkosten zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals gewicht, afstand en grootte. Via PostNL kost het sturen van pakketten tot 23kg €13,-. Normale pakketten kosten bij PostNL €6,95, denk hierbij aan het verzenden van stoelen, verbruiksproducten, schapenvachten. lampen etc.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Waarom betaal ik de retourkosten?

Kledenonline.nl heeft hiervoor gekozen, omdat wij onze prijzen voor iedereen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekening zouden nemen, dan zijn wij genoodzaakt om dit door te berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen wij natuurlijk niet! 

Waar moet mijn retourzending naartoe?

Kleden Online
t.a.v. afdeling klantenservice
Landbouwweg 22
3899 BE Zeewolde

Let op! Wij verzoeken u om gebruik te maken van het retourformulier hierboven. Met dit retourformulier kunnen wij uw retour sneller in behandeling nemen.
Handig: Klik hier om een retourlabel te downloaden en plak deze op de buitendoos van de retourzending.

Heeft u nog vragen betreft het annuleren of retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice via: