Meest gestelde vragen

Bij de klantenservice is het vanwege de vele bestellingen drukker dan normaal. We doen er alles aan om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar dit kan helaas iets langer duren dan u van ons gewend bent.

Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen. Komt u er niet uit neem dan contact met ons op via info@kledenonline.nl, wij helpen u graag!

De levertijd is bij de meeste artikelen tussen de 1-3 werkdagen. Bij sommige producten kan het langer duren, omdat wij samenwerkingen hebben met verschillende leveranciers. dit staat dan netjes vermeld bij het product, op de productpagina. Wij hebben een groot magazijn waar wij voorraad houden, het kan zijn dat u langere levertijden ziet van 1-3 weken: dan zijn de producten niet voorradig en in nabestelling bij onze leverancier. Als u niet voorradige producten besteld, dan worden deze gewoon binnen 1-3 weken bezorgd!

Bestellingen vanaf €90,- worden gratis verzonden, ongeacht de grootte van het pakket. Bij bestellingen onder de €90,- rekenen we €6,95 bezorgkosten in Nederland en €7,95 bezorgkosten in België.

Ja, en natuurlijk ook voor onze klanten op de Waddeneilanden is bezorgen vanaf €90 gratis!

Afhalen is bij ons tijdelijk niet mogelijk. Door de omstandigheden met covid-19 willen wij onze medewerkers in het magazijn zo veilig mogelijk houden.

Uw bestelling wordt bezorgd door een lokale bezorgdienst van Kleden Online, onze leveranciers of door één van onze externe bezorginstanties. De bezorginstantie wordt altijd duidelijk aan u vermeld in de email die u wordt toegestuurd na de bestelling.

Kleine pakketten worden bij u thuisbezorgd door de pakketbezorgdienst. Wanneer u dan onverhoopt niet thuis bent, kunt u het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Wij leveren alleen in Nederland en België.
Helaas leveren wij niet in het weekend. Wanneer u vrijdag of in het weekend bestelt, wordt uw bestelling conform aangegeven levertijd geleverd (afhankelijk van de verwachte levertijd).
Wanneer uw bestelling niet volledig is geleverd, neem dan contact op met de klantenservice.
Samen met ons transportbedrijf streven wij ernaar om uw bestelling schadevrij bij u af te leveren. Omdat niet altijd alles in eigen hand ligt, vragen wij u vriendelijk om uw bestelling bij ontvangst te controleren. Mocht uw bestelling beschadigd zijn, verzoeken we u dit binnen 48 uur na ontvangst bij ons te melden inclusief foto’s van de schade.

De levertijd is bij de meeste artikelen tussen de 1-3 werkdagen. Bij sommige producten kan het langer duren, omdat wij samenwerkingen hebben met verschillende leveranciers. dit staat dan netjes vermeld bij het product, op de productpagina. Wij hebben een groot magazijn waar wij voorraad houden, het kan zijn dat u langere levertijden ziet van 1-3 weken: dan zijn de producten niet voorradig en in nabestelling bij onze leverancier. Als u niet voorradige producten besteld, dan worden deze gewoon binnen 1-3 weken bezorgd!

Dat is zeker mogelijk in overleg! De factuur wordt dan via de e-mail naar u verzonden. Zodra wij uw betaling binnen hebben, wordt uw bestelling verwerkt.

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u een bevestigingsmail van ons. Heeft u na een uur nog steeds geen bevestigingsmail? Bekijk dan de bestelhistorie in “Uw Account”. Staat uw bestelling er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

In de winkelwagen kunt u uw kortingscode invullen, voordat u de betaling gaat uitvoeren.
Ja, u kunt betalen met AfterPay. Klik hier om naar alle betaalmethodes te gaan.
Ja, indien u beschikt over een buitenlands BTW-nummer kunt BTW-vrij bestellen. Indien u als particulier reeds een bestelling heeft geplaatst kunnen wij hiervan niet de BTW terugstorten.

U kunt het product retourneren naar ons magazijn, mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Het product is ongebruikt.
  • Het product is geheel onbeschadigd.
  • Het product zit in de originele verpakking (hier mag niet met duct tape op geplakt of geschreven worden).
  • Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
  • Retourzendingen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.
  • U bent (als retour afzender) zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Wij verzoeken u om tijdens het retourneren rekening te houden met onderstaande punten:

  • Het product compleet en onbeschadigd, ongebruikt en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking retourneren.
  • Producten die conform uw instructies gemaakt zijn (maatwerkproducten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • De originele verpakking graag intact houden. Tape, teksten en stickers uitsluitend gebruiken op de buitendoos.
  • Verpak de originele verpakking, inclusief begeleidende brief, in een buitendoos uitsluitend dichtgeplakt met transparante tape. Gelieve geen zwarte of grijze duct tape gebruiken
  • Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product vies op beschadigd is. Je bent als (retour afzender) zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het bestelde product.
  • Verbruiksartikelen zoals, tapijtreiniger, spray’s, kit, schoonmaakmiddelen waarvan de verpakking is geopend.
  • Tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
  • Producten die reeds gebruikt en/of gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
  • Producten die beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en / of niet meer aanwezig is.
  • Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
  • Producten die conform uw instructies gemaakt zijn (maatwerkproducten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u gebruik te maken van het retourformulier.

Eventuele verzendkosten voor retourzendingen via de post of een transportbedrijf worden niet door ons vergoed. Let op: De retourkosten van grotere pakketten kunnen hoger zijn. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per PostNL of transportbedrijf naar Kledenonline.nl sturen. De verzendkosten zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals gewicht, afstand en grootte. Via PostNL kost het sturen van pakketten tot 23kg €13,-. Normale pakketten kosten bij PostNL €6,95, denk hierbij aan het verzenden van stoelen, verbruiksproducten, schapenvachten. lampen etc.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Waarom betaal ik de retourkosten?

Kledenonline.nl heeft hiervoor gekozen, omdat wij onze prijzen voor iedereen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekening zouden nemen, dan zijn wij genoodzaakt om dit door te berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen wij natuurlijk niet! 

Waar moet mijn retourzending naartoe?

Kleden Online
t.a.v. afdeling klantenservice
Landbouwweg 22
3899 BE Zeewolde

Let op! Wij verzoeken u om gebruik te maken van het retourformulier hierboven. Met dit retourformulier kunnen wij uw retour sneller in behandeling nemen.
Handig: Klik hier om een retourlabel te downloaden en plak deze op de buitendoos van de retourzending.

Heeft u nog vragen betreft het annuleren of retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice via:

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling op uw rekening. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Als het product binnen de garantieperiode kapot gaat, dan ligt de bewijslast bij de verkoper/fabrikant. Die zal moeten bewijzen dat het defect ontstaan is door toedoen van de koper. Na de garantieperiode ligt de bewijslast bij de koper.

Als het probleem met het product gerechtvaardigd is binnen de garantietermijn, komen de kosten van de onderdelen voor rekening van Kledenonline.nl.

Beschadigingen door opzet, nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud, normale slijtage en beschadigingen door het niet, of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing zijn uitgesloten van de garantie.

Meer informatie over het indienen van uw klacht vindt u op onze Klachten Pagina.