10.000+ klanten beoordelen ons met een 9.4

Op voorraad? Binnen 1-3 werkdagen in huis

Gratis bezorgd vanaf €90,-

Meest gestelde vragen

Bezorging & Planning

Wat zijn de levertijden?

De levertijd is bij de meeste artikelen tussen de 1-3 werkdagen. Bij sommige producten kan het langer duren, omdat wij samenwerkingen hebben met verschillende leveranciers. dit staat dan netjes vermeld bij het product, op de productpagina. Wij hebben een groot magazijn waar wij voorraad houden, het kan zijn dat u langere levertijden ziet van 1-3 weken: dan zijn de producten niet voorradig en in nabestelling bij onze leverancier. Als u niet voorradige producten besteld, dan worden deze gewoon binnen 1-3 weken bezorgd! Ook in deze situatie staat dit netjes vermeld op de productpagina.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen vanaf €90,- worden gratis verzonden, ongeacht de grootte van het pakket. Bij bestellingen onder de €90,- rekenen we €6,95 bezorgkosten in Nederland en €7,95 bezorgkosten in België.

Leveren jullie op de Waddeneilanden?

Ja, en natuurlijk ook voor onze klanten op de Waddeneilanden is bezorgen vanaf €90 gratis!

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Afhalen is bij ons tijdelijk niet mogelijk.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt bezorgd door een lokale bezorgdienst van Kleden Online, onze leveranciers of door één van onze externe bezorginstanties. De bezorginstantie wordt altijd duidelijk aan u vermeld in de email die u wordt toegestuurd na de bestelling.

Kleine pakketten worden bij u thuisbezorgd door de pakketbezorgdienst. Wanneer u dan onverhoopt niet thuis bent, kunt u het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren alleen in Nederland en België.

Leveren jullie ook in het weekend?

Wij leveren ook in het weekend, afhankelijk van de bezorgdienst. Wanneer u vrijdag of in het weekend bestelt, wordt uw bestelling conform aangegeven levertijd geleverd (afhankelijk van de verwachte levertijd).

Wat moet ik doen als mijn bestelling onvolledig geleverd is?

Wanneer uw bestelling niet volledig is geleverd, neem dan contact op met de klantenservice.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu..?

Samen met ons transportbedrijf streven wij ernaar om uw bestelling schadevrij bij u af te leveren. Omdat niet altijd alles in eigen hand ligt, vragen wij u vriendelijk om uw bestelling bij ontvangst te controleren. Mocht uw bestelling beschadigd zijn, verzoeken we u dit binnen 48 uur na ontvangst bij ons te melden inclusief foto’s van de schade.

Bestellen & Betalen

Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Dat is zeker mogelijk in overleg! De factuur wordt dan via de e-mail naar u verzonden. Zodra wij uw betaling binnen hebben, wordt uw bestelling verwerkt.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, krijgt u een bevestigingsmail van ons. Heeft u na een uur nog steeds geen bevestigingsmail? Bekijk dan de bestelhistorie in “Uw Account”. Staat uw bestelling er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Ik heb een kortingscode, hoe vul ik deze in?

In de winkelwagen kunt u uw kortingscode invullen, voordat u de betaling gaat uitvoeren.

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, u kunt betalen met AfterPay of Klarna. Klik hier om naar alle betaalmethodes te gaan.

Kan ik BTW-Vrij bestellen?

Ja, indien u beschikt over een buitenlands BTW-nummer kunt BTW-vrij bestellen. Indien u als particulier reeds een bestelling heeft geplaatst kunnen wij hiervan niet de BTW terugstorten.

Retourneren & Garantie

Mag mijn product retour?

U kunt het product retourneren naar ons magazijn, mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Het product is ongebruikt.
  • Het product is geheel onbeschadigd.
  • Het product zit in de originele verpakking (hier mag niet met duct tape op geplakt of geschreven worden).
  • Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
  • Retourzendingen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.
  • U bent (als retour afzender) zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wij verzoeken u om tijdens het retourneren rekening te houden met onderstaande punten:

  • Het product compleet en onbeschadigd, ongebruikt en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking retourneren.
  • Producten die conform uw instructies gemaakt zijn (maatwerkproducten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • De originele verpakking graag intact houden. Tape, teksten en stickers uitsluitend gebruiken op de buitendoos.
  • Verpak de originele verpakking, inclusief begeleidende brief, in een buitendoos uitsluitend dichtgeplakt met transparante tape. Gelieve geen zwarte of grijze duct tape gebruiken
  • Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product vies op beschadigd is. Je bent als (retour afzender) zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het bestelde product.

Wat zijn de uitzonderingen voor retourneren?

  • Verbruiksartikelen zoals, tapijtreiniger, spray’s, kit, schoonmaakmiddelen waarvan de verpakking is geopend.
  • Tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
  • Producten die reeds gebruikt en/of gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
  • Producten die beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en / of niet meer aanwezig is.
  • Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
  • Producten die conform uw instructies gemaakt zijn (maatwerkproducten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u gebruik te maken van het retourformulier.

Betaal ik de Retourkosten?

Eventuele verzendkosten voor retourzendingen via de post of een transportbedrijf worden niet door ons vergoed. Let op: De retourkosten van grotere pakketten kunnen hoger zijn. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per PostNL of transportbedrijf naar Kledenonline.nl sturen. De verzendkosten zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals gewicht, afstand en grootte. Via PostNL kost het sturen van pakketten tot 23kg €13,-. Normale pakketten kosten bij PostNL €6,95, denk hierbij aan het verzenden van stoelen, verbruiksproducten, schapenvachten. lampen etc.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Waarom betaal ik de retourkosten?

Kledenonline.nl heeft hiervoor gekozen, omdat wij onze prijzen voor iedereen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekening zouden nemen, dan zijn wij genoodzaakt om dit door te berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen wij natuurlijk niet! 

Waar moet mijn retourzending naartoe?

Kleden Online
t.a.v. afdeling klantenservice
Landbouwweg 22
3899 BE Zeewolde

Let op! Wij verzoeken u om gebruik te maken van het retourformulier hierboven. Met dit retourformulier kunnen wij uw retour sneller in behandeling nemen.
Handig: Klik hier om een retourlabel te downloaden en plak deze op de buitendoos van de retourzending.

Heeft u nog vragen betreft het annuleren of retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice via:

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling op uw rekening. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Wat houdt fabrieksgarantie in?

Als het product binnen de garantieperiode kapot gaat, dan ligt de bewijslast bij de verkoper/fabrikant. Die zal moeten bewijzen dat het defect ontstaan is door toedoen van de koper. Na de garantieperiode ligt de bewijslast bij de koper.

Als het probleem met het product gerechtvaardigd is binnen de garantietermijn, komen de kosten van de onderdelen voor rekening van Kledenonline.nl.

Beschadigingen door opzet, nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud, normale slijtage en beschadigingen door het niet, of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing zijn uitgesloten van de garantie.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?

Meer informatie over het indienen van uw klacht vindt u op onze Klachten Pagina.

Staat je vraag er niet tussen?

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice!