10.000+ klanten beoordelen ons met een 9.4

Op voorraad? Binnen 1-3 werkdagen in huis

Gratis bezorgd vanaf €90,-

Garantie & Klachten

Garantie/klachten

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Dat vinden wij erg vervelend. Bij Kledenonline worden wij namelijk ontzettend blij van tevreden klanten!

Laat het ons alstublieft weten als u ergens mee zit.

Schade is altijd vervelend, maar helaas is het niet uitgesloten dat producten niet beschadigd kunnen worden. We streven er altijd naar om zo goed mogelijk met uw product om te gaan, dit geldt ook voor onze koeriers. Kijk goed naar de producten bij ontvangst, mocht u schade aantreffen bij het product, meld dit dan zo snel mogelijk. Hoe eerder u het meldt, hoe sneller wij samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Laat het ons weten via een mail te sturen naar info@kledenonline.nl  
Als u dan ook nog foto’s kunt meesturen van de schade kunnen wij dit snel beoordelen.

Wij verzoeken u om dit binnen 48 uur te melden.

Randvoorwaarden Retourneren

Wij verzoeken u om tijdens het retourneren rekening te houden met onderstaande punten:

  • Het product compleet en onbeschadigd, ongebruikt en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking retourneren.
  • Producten die conform uw instructies gemaakt zijn (maatwerkproducten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • De originele verpakking graag intact houden. Tape, teksten en stickers uitsluitend gebruiken op de buitendoos.
  • Verpak de originele verpakking, inclusief begeleidende brief, in een buitendoos uitsluitend dichtgeplakt met transparante tape. Gelieve geen zwarte of grijze duct tape gebruiken
  • Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product vies op beschadigd is. Je bent als (retour afzender) zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het bestelde product.

Mag het product retour?

U kunt het product retourneren naar ons magazijn, mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Het product is ongebruikt.
  • Het product is geheel onbeschadigd.
  • Het product zit in de originele verpakking (hier mag niet met duct tape op geplakt of geschreven worden).
  • Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
  • Retourzendingen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.
  • U bent (als retour afzender) zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Er gelden een aantal uitzonderingen:

  • Verbruiksartikelen zoals, tapijtreiniger, spray’s, kit, schoonmaakmiddelen waarvan de verpakking is geopend.
  • Tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
  • Producten die reeds gebruikt en/of gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
  • Producten die beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en / of niet meer aanwezig is.
  • Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
  • Producten die conform uw instructies gemaakt zijn (maatwerkproducten) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Indien u een artikel wilt retourneren, dient u gebruik te maken van het retourformulier.

Betaal ik de retourkosten?

Eventuele verzendkosten voor retourzendingen via de post of een transportbedrijf worden niet door ons vergoed. Let op: De retourkosten van grotere pakketten kunnen hoger zijn. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per PostNL of transportbedrijf naar Kledenonline.nl sturen. De verzendkosten zijn afhankelijk van verschillende factoren zoals gewicht, afstand en grootte. Via PostNL kost het sturen van pakketten tot 23kg €13,-. Normale pakketten kosten bij PostNL €6,95, denk hierbij aan het verzenden van stoelen, verbruiksproducten, schapenvachten. lampen etc.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Waarom betaal ik de retourkosten?

Kledenonline.nl heeft hiervoor gekozen, omdat wij onze prijzen voor iedereen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekening zouden nemen, dan zijn wij genoodzaakt om dit door te berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen wij natuurlijk niet! 

Waar moet mijn retourzending naartoe?

Kleden Online
t.a.v. afdeling klantenservice
Landbouwweg 22
3899 BE Zeewolde

Let op! Wij verzoeken u om gebruik te maken van het retourformulier hierboven. Met dit retourformulier kunnen wij uw retour sneller in behandeling nemen.
Handig: Klik hier om een retourlabel te downloaden en plak deze op de buitendoos van de retourzending.

Heeft u nog vragen betreft het annuleren of retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice via: